TV- igen!!

 
Nina Kavian
 
Jag ska vara med på tv  – igen! :-D Ja, det är för mig väldigt roligt, en bra nyhet som jag fick veta en helt vanlig skoldag i måndags, efter att jag stannat vid Fenix Kunskapscentrum, mammas jobb. Då berättade hon det, och det är nämligen så att Lilla Aktuellt i Barnkanalen, hade sett inslaget på Nyhetsmorgon där jag var med, (om ni inte vet jag vad skriver om nu, så kan du läsa första delen i tv4-äventyret här:
 

http://ninascreativemind.wordpress.com/2013/11/10/tv4-aventyr-del-1-hur-det-borjade/)

 

Och dagen efter, alltså på  denna lördagen så ska jag befinna mig i Stockholm – samma stad som sändningen och vara med Kulturskolan, på den andra resan i ”Kulturskole-äventyret” tillsammans med de från Kulturskolan – och hela Sveriges Kulturskolor! Det kommer bli lärorikt och roligt!

 

Nu lite praktiskt information: ;-) Programmet kommer att spelas in imorgon, fredag, men sändas i Barnkanalen, Lilla Aktuellt klockan 19:35 på söndag. (24 november)

 

Källa: Nina´s creative mind  - delar ur inlägget - fullständig text, läs ninas blogg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0