Snart slut på terminen!

Hej alla goa stråkvänner! Nu närmar vi oss slutet på terminen med stormsteg.
 
I går var jag inte i Vaggeryd, eftersom det var "Kultur på Byn" i Svenljunga. Hela kulturskolan visar då upp sig på torgscenen, varje grupp får 30 minuters framträdande. Det hela avslutades med stor final av SOU, Svenljunga Ungdomsorkester. Här ska ni få se ett klipp från när de var i Paris i Påskas och blev filmade av en uppskattande Franskman!
 
 


 
Nu till på måndag skulle jag önska att ni fiolelever funderar lite över vad NI skulle vilja hitta på i framtiden. Det skulle vara fantastiskt bra att få veta:
 
1. Vad som varit bra och ni gärna vill göra igen.
2. Vad som inte varit så bra och som ni inte vill göra fler gånger/ eller ändra på.
3. Nya förslag på vad ni skulle vilja göra/ hur ni skulle vilja jobba.
4. Tänk över ett tema ni skullle vilja ha på Novemvberfesten i år/ en "röd tråd".
 
 
Och här står jag med alla mina blockflöjtselever - förra årets kultur på Byn i Svenljunga
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0